woensdag 18 juli 2012

New In || Mess - Keri Smith

Hoi allemaal!!



Een paar weken geleden heb ik op bol.com het boekje Mess gekocht. (zie foto hierboven) Dit is een soort Wreck this Journal, maar dan net iets anders. Je hele leven lang heb je geleerd geen troep te maken: binnen de lijntjes kleuren, geen vlekken op je kleren maken, je kamer opruimen... Bij dit boekje hoeft dat dus even niet! Vergeet alles wat je geleerd hebt en maak rotzooi!  De regels voor dit boekje zijn:
1. Probeer niet iets moois te maken.
2. Denk niet te veel na. (Je kunt niets 'fout' doen.)
3. Ga door, wat er ook gebeurt.
Je krijgt allemaal opdrachten en die moet je dan uitvoeren. Dit staat er op de eerste bladzijde: 
Waarschuwing!
Probeer niet iets moois te maken. Gooi dit boek niet weg als je een pagina hebt gemaakt die je niet bevalt. Speel niet op veilig. Maak je niet druk over leesbaarheid. Maak plezier, word vies en probeer vooral nieuwe dingen uit. Denk niet te veel na [dat geeft rust].
Ik heb het boekje dus binnengekregen en ik vind hem geweldig! Hier een paar opdrachten:





Dit zijn makkelijke opdrachten, maar er zijn ook extreme opdrachten! Ik vind dit echt een super leuk boekje! Het is een soort dagboekje met al je persoonlijke 'ervaringen' en krabbels en zo. Ik vind het vooral leuk dat je niks MOET. Als je een opdracht bijvoorbeeld niet snapt, kan je hem doen zoals je wilt. En het leukste is: troep maken! Wie wilt dat nou niet, haha?! Er zitten zelfs opdrachten tussen die je met je vrienden kan doen. Ik heb er al een paar met Djoeke gedaan!

Hij is trouwens €11,99 op bol.com, ik vind het niet echt duur voor zo'n leuk boekje! Het is echt een aanrader. :)

xoxo Bibi


17 opmerkingen:

  1. Ik heb hem ook! :D Heel leuk boekje ja
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw super leuk. Het lijkt wel een beetje op WTJ. Zo leuk! :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me best een leuk boek haha. Oh en ik volg je trouwens, je hebt een leuk blog. Veel succes ermee. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij ziet er echt heel leuk uit, ik wil nog steeds een keer zoiets kopen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeey,
    zouden jullie misschien in mijn 'de blog van...' willen??
    Daarin vertellen jullie wat over jullie blog.
    en beantwoorden jullie een aantal vragen over jullie blog.
    (eventueel met foto's)
    een soort interview laat maar zeggen.

    Als het jullie wat lijkt, laat het me dan weten!

    Xx Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat boekje lijkt me perfect voor dit regenachtige weer!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. okee, hebben jullie misschien een e-mail adres waar ik het een en ander naar
    kan mailen? dat is misschien wat makkelijker..

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. of jullie kunnen een mail sturen naar: fashiondreamsforever@hotmail.nl
      dan heb ik jullie mailadres ook gelijk en kan ik jullie de vragen enzo mailen..

      xx

      Verwijderen
  8. Leuke blog! Ik volg je al via bloglovin! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tuurlijk mogen jullie mn tag overnemen (:
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha leuk! Een vriendin kreeg Wreck This Journal voor haar verjaardag. Is ook heel leuk! Als antwoord op je vraag over de rok van H&M: hij valt wel aardig als op het plaatje. Alleen is die die ik ontvangen heb nogal gekreukt, dus ik moet hem eerst nog strijken. Aan een aan foto heb je nu dus nog niet zo veel ;) Ik heb het de komende dagen heel druk en dan ga ik op vakantie, dus daarna verschijnt hij vanzelf in een outfit post gok ik zo :) Maar voor 2,95 zeg ik echt doen hoor! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk boekje! Lijkt inderdaad veel op de wreck this journal, maar net iets anders. Ik hou echt van zulke boekjes! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wreck this journal en deze lijken me echt leuk! Ik wil hem nog steeds, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb Wreck This Journal, echt geweeeeeldig, alleen ik vergeet steeds dat ik hem heb. Moet het echt snel weer gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zulke boekjes zijn zooo leuk :)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lijkt me echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik heb morgen het boekje wreck this journal binnen hoop echt dat het bevalt :)


    http://rachelkromdijk.blogspot.nl liefs

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie! xoxo