vrijdag 20 juli 2012

Tag || 25 questions

Hoiii!


(Dit is een ingepland artikel) Ik heb hier een leuke tag! Ik heb hem op deze blog gezien. Ik, Bibi, ga 25 vragen beantwoorden! Hope you like it! PS ik heb deze vragen al een paar weken geleden beantwoord, dus sommige vragen kloppen niet met de tijd, soort van, haha.
keep calm and ...


Heb je huisdieren?
Ja, ik heb drie katten en één vis. Eind augustus krijgen we misschien nog een kitten! Ahh, geweldig. :D

Noem 3 dingen die op dit moment het dichts bij je liggen.
Een papiertje, een stift en een afstandsbediening.

Rijd je auto? En zo ja, heb je wel eens ongelukken veroorzaakt?
Neuh, hahah, ik ben vijftien! Ik heb wel een keer in Brazilië, in Buzios op een verlaten stuk weg gereden. Het was doooodeng, ik zat te gillen omdat ik niet meer wist hoe ik moest remmen, lol! En het staat op film... Oh god! 


Hoelaat ben je vanmorgen opgestaan? 

Uhm, ik werd steeds om het uur wakker omdat mijn katten aan het vechten waren... Grr. Uiteindelijk stond ik om 10 uur op ongeveer.

Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
You don't wanna know. Eergisteren.... Gister had ik echt geen tijd en vanochtend was ik het vergeten D: Ik ga vanavond, I promise.

Welke film heb je voor het laatst gezien?
Uhm uhm uhm uhm... volgens mij Hairspray met Djoeke. Ik weet niet, waarschijnlijk heb ik daarna nog een film op tv gekeken, maar ja, ik kan het me niet meer herinneren. 



Linda Ballie 

Wat zegt je laatst gekregen sms'je?
Een sms'je? Mag het ook een WhatsApp'je zijn? Smsje: KPN uw abbonnement bevat 500 MB internettegoed. Er is nu ca. 50% verbruikt. Blabla. Whatsappje van Djoeke: Hahahahahaha

Wat is je ringtone?
Uhhh, ik heb een iPhone en *even opzoeken* daar heb ik Xylofoon op. :p

Ben je ooit naar een ander land geweest?
Ja, heel vaak. Elk jaar sowieso naar Brazilië en dan ga ik soms naar landen binnen de EU. 

Hou je van sushi?
Iew, nee.

Waar haal jij je boodschappen?
Albert Heijn. Meestal doet mijn broer, mijn stiefvader of mijn moeder het. Ik eigenlijk nooit, trololol.

Heb je ooit medicatie genomen om in slaap te vallen?
Nee, denk ik...

Heb je broertjes of zusjes?
Twee oudere broers, drie stiefzussen en één stiefbroer. (ik woon niet met ze hoor, ik woon maar met één broer, mijn oudere broer woont in Brazilië en mijn stiefbroer en zussen zijn allang uit huis)

Girly Technology ~ 

Heb jij een computer of een laptop?
Ik heb een computer met ingebouwd kastje voor mijn verjaardag gekregen en ik heb een mini laptopje (die bijna kapot is, nooo).


Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
Ik ben net jarig geweest! :D Maar volgend jaar word ik 16. Wow. Dat gaat snel. Het voelt alsof ik gister nog 13/14 was, haha! Toen ik 13 was, vroeg ik me altijd af 'Hoe zou ik zijn als ik 16 ben?' en nu ben ik het al over een jaar. Cool. 

Heb je een bril of draag je lenzen?
Nooo. Geen van beide. 

Heb je ooit je haar geverfd?
Nee. Wil het wel doen... Ik wil mijn haar ombre verven of ik wil dip dye doen. Nja, ik heb bruin haar dus moet mijn haar eerst helemaal gebleekt worden blabla en dan wordt mijn haar heel erg droog dus ik durf het eigenlijk niet zo. 

Wat ben je nog van plan vandaag te gaan doen?
Ik ga zo naar de etos, I guess. Ik moet wel snel zijn, want over een uurtje gaat hij sluiten. 



Dehscy Dream // Official 

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Donderdag of zo.

Wat is je perfecte pizza topping?
Uh, een pizza margharita of mozzarella  (schrijf je het zo?) neem ik altijd. En soms met die italiaanse ham... Alleen ben ik kippetarisch (iemand die alleen maar kip eet, heb ik zelf verzonnen :p) dus mag ik het niet eten. Ookal hou ik me niet echt aan mijn kippetarisch dieet achtig iets... Hahah, maar ik probeer het wel hoor :)!


Wat vind je lekkerder, een hamburger of een cheeseburger?
Cheeseburger. Vroeger vond ik het echt heel vies maar eigenlijk is het best wel heel lekker?! Vooral een visburger met kaas. Mmmmmmmmmmmm.

Heb je ooit een all-nighter gehad?
Nee... 1 keer ben ik tot 12/1 uur wakker gebleven om te leren, maar later werd het niet. Wel sta ik vaak heel vroeg op... 



Girly♥ 


Wat is je oogkleur?
Ik heb bruin/groene ogen. Het is meer groen en dan om mijn pupil (dat zwarte rondje, haha) is het bruin. En heeeel soms is het een heeeeeeel klein beetje blauw in een bepaald licht. Maar dat is zelden. :p

Hoe is het weer vandaag?
Soms heeerlijk zon, soms bewolkt. Maar wel warm! Ik loop in een zelfgemaakt shortje :)



Dat was het dan! Neem hem over op je blog of vul hem zelf in en laat een comment achter als je hem hebt overgenomen!. Ik wil jullie antwoorden namelijk heel graag lezen!

xoxo Bibi 

4 opmerkingen:

  1. ik heb hem over genomen op mijn blog en zelf in gevuld :). Maar ik heb hem ingepland voor morgen, dus vanaf morgen is tie op mn blog te zien.. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel erg leuk ingevuld! En het zou echt leuk voor je zijn als je nog een kitten krijgt (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze tags altijd zo leuk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie! xoxo