woensdag 22 augustus 2012

New In || New Look + Kruidvat

Hoi hoi! Ik ging een paar dagen geleden met Djoeke naar de stad en daar heb ik weer wat dingetjes gekocht... Op de eerste foto: een nude kleurige broek met bloemetjes en daarnaast een legging met kruisjes (die Djoeke ooit had gezien en meteen aan mij dacht en tja hij is perfect dus dankjewel Djoek!) en allebei van de New Look! Ik heb ook nog labello Repair & Beauty, essence volumizing lash powder, en Sudocrem voor puistjes gekocht. Wat ik ook heb gekocht maar wat niet op de foto staat: een wit oogpotlood van essence. En dat was het! De prijzen staan bij de foto's :) Laat trouwens weten als je ergens een review van wilt zien. Kijk snel verder >>


broek: 18,- legging: 12,-


€3,-


€3,-


€2,50 en het oogpotlood was €1,-

3 opmerkingen:

Dankjewel voor je reactie! xoxo