zaterdag 4 augustus 2012

NOTD

Hoi hoi,

Vandaag een Nails of the day! Ik bijt al mijn hele leven nagels (ergnes waar ik totaal niet trots op ben). Maar vandaag ben ik voor de eerste keer echt blij hoe mijn nagels eruit zien! Oppeens herrinerde ik me dat mijn zus nog een pakje nepnagels had liggen van essence . Normaal heb ik echt een hekel aan nepnagels maar ik weet een handige manier!

Dit zijn ze uiteinedlijk geworden! Ik heb ze niet perfect gelakt en gevijld maar daar heb ik geen geduld voor en ik vind het eigenlijk wat natuurlijker ogen.


Dit zijn de nepnagels die ik heb gebruikt (ik heb het doosje niet meer compleet dus daarom deze raare foto). Aan de binnenkant zit al een laagje lijm maar ik heb zel fmet nagellijm er nog wat extra lijm onder gesmeerd zodat ze langer blijven zitten!


Zo zien ze eruit als ik ze net heb opgeplakt! Hier zien ze er nog best normaal uit maar in het echt waren ze veel te lang. Ik heb zowat de hele french menicure rand er af geknipt met een nagelschaartje en daarna heb ik ze nog een beetje in vorm gevijld.


Vervolgens heb ik ze met dit lakje gelakt: Rimmel London 313 cocktail Passion.
Ook heb ik er een matte topcoat over gedaan om de 'nepnagelglans' weg te halen.

Aaaaaa, ik heb nog nooit zulke lange nagels gehad en ik kan ook niet stoppen om er naar te kijken!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xoxo Djoeke

1 opmerking:

  1. hee,
    Sturen jullie binnenkort het mailtje met de antwoorden weer terug? Of zijn jullie nog niet klaar? @deblogvan

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie! xoxo