zaterdag 21 juli 2012

What's in my handbag

Hoi, lieve peeps!


Zoals jullie weten ben ik op vakantieeeeeeeee in Brazilië en daarom wil ik jullie mijn tas laten zien die ik in het vliegtuig mee had. Ik moest 11 uur vliegen en daarom had ik ook best veel spulletjes mee! Lees snel verder (ps: sorry voor de slechte foto's) >> 


 Dit is de tas die ik mee nam in het vliegtuig! Deze gebruik ik ook voor school... Ik heb een nieuwe tas nodig, want deze gebruik ik al sinds de brugklas, hehe... Nouja, hij is dus best handig voor in het vliegtuig!


Dan mijn beauty producten! Alles is onder de 100 ml en het zijn er in totaal 9, dus ik heb in totaal
minder dan 1 liter! Daar moet je dus rekening mee houden :). Van links naar rechts: 
mini deo van odorex, mini mondwater, mini tandpasta, frizz-ease van John Frieda, mondspray,
anti-imperfection crème van vichy, desinfecterende gel voor m'n handen en boven nog een hydraterende
crème van Nivea en dan een lipbalm van de kruidvat!


En dat heb ik allemaal in een 1 liter zakje van de blokker gestopt! :) 

 

Ik had ook dit toilettasje met spiegeltje mee waar mijn tandenborstel in zat. 


Een slaapmasker! Hij is zó lekker zacht! Ik heb hem ooit van mijn moeder gekregen, dus ik heb geen
idee waarvan hij is.



Heeeeerlijk zacht kussentje met een soort van korrels er in... Uhmm, ik heb hem stiekem van mijn stiefvader gepikt..


Ik had ook nog twee boeken mee, waarvan één de it-girl! Ben helemaal verslaafd aan de it-girl. Ik had vier delen gehuurd en ik heb ze in een paar dagen allemaal uitgelezen... Ik wou deel vijf nog downloaden op mijn iPhone maar ik kon hem niet vinden, helaas :(! Nog een paar weken en dan kan ik deel vijf en zes en zo huren, haha yay! Verder had ik mijn oortjes, mijn portemonnee, een klipje en een spiegeltje mee. 


Natuurlijk ook mijn lieve mini laptopje! Voor de rest nog een paar dingetjes die ik niet heb gefotografeerd: maandverband, een pen, mijn oplader, mijn camera, sokken, mini koekjes (die nu al op zijn), mijn paspoort etc, mijn iPhone en nog een paar dingen die ik ben vergeten...

Dat was het! Ik hoop dat jullie het leuk vonden :) 

xoxo Bibi

1 opmerking:

  1. Leuk! Handig ook, want ik ga over een week weg (:
    Moet wel nog even de nodige mini's kopen dus.
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie! xoxo