dinsdag 3 juli 2012

Here we come, Italy and Brazil

Hoi lieve volgers!



Before i die..  Your Bucket List.


Zoals jullie weten is het (voor ons) vakantie! Sorry voor de mensen die nog even op school moeten zitten :(. Maar goed, Djoeke en ik gaan dus allebei op vakantie. Djoeke gaat donderdag naar Italië en ze komt 31 juli terug. Ik ga donderdag een dagje naar Antwerpen en deze zaterdag stap ik in het vliegtuig op weg naar Brazilië! Ik ga mijn familie bezoeken en daar hebben ze gelukkig ook internet. Dus geen zorgen, ik kan in Brazilië blijven posten (ookal zal dat niet veel zijn). 4 augustus vlieg ik weer terug naar het koude kikkerlandje (die zelfs in de zomer niet warm is). We hebben wel een paar artikels klaar liggen voor als we weg zijn, maar we zijn wel drie/vier weken op vakantie, dus we kunnen niet elke dag een artikel plaatsen. Helaas, helaas, wij vinden het ook erg jammer. :( Maar reken er zeker op dat we na de vakantie veel foto's gaan laten zien!


xoxo Djoeke en Bibi



6 opmerkingen:

  1. gaaf! veel plezier op vakantie :)!

    <3

    ps. you can now win some cute bracelets from 4EVER WITH EVERYONE on our blog ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sorry we waren vergeten de give-away to openen :$ je kan nu echt mee doen!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier op vakantie!
    Ik ga ook naar Italië en daarna ook nog naar Amerika, ik kijk er al nar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier!

    x Anouk

    http://5foot9inches.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeee veel plezier op vakantie, ik ga ook naar Italië yayy

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie! xoxo