woensdag 4 juli 2012

Photo A Day

Hoi, lieve lieve mensen! :D





Ik zag dit plaatje hierboven vorige maand ook en ik dacht 'omygod, ik MOET met de maand juli meedoen!'. Helaas ben ik het vergeten maar een andere blog heeft het me helpen herinneren! Dit is een soort opdracht ding, idk, maar dan moet je elke dag een foto maken en je aan dit plaatje houden. Dus vandaag, 4 juli, moet ik een 'fun' foto maken. Dag 1 heb ik niet kunnen doen, helaas, maar dat doe ik morgen gewoon, haha! Ik ga dus elke dag een foto maken en dat ga ik jullie laten zien. Soms zal ik foto's verzamelen en na een paar dagen in één artikel posten en soms zal ik één foto snel laten zien. :) Ik hoop dat jullie het leuk vinden en zo niet, plaats een reactie met dat je het dus ECHT niet leuk vindt, hahah.

xoxo Bibi
PS morgen ga ik naar Antwerpen, aaahhh <3

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk! Helaas kan ik dat nooit volhouden, wel als je zelf dagen mag uitkiezen, maar niet echt elke dag :P Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb daar van gehoord ja, deze ben ik ook van plan eens een keer in de vakantie te doen! :) Leuk dat je hm ook doet! :) Lijkt me echt leuk om later terug te zien etc! Succes,
    ik houd het in de gaten ;)

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie! xoxo