woensdag 8 augustus 2012

Hier is Bibi weer!

Hoi lieve volgers!

Wat heb ik jullie gemist, hihi! Ik zei dat ik 4 augustus weer thuis was, maar de tijd ging zo snel en ik moest al huilen als ik er aan dacht dat ik weg moest en mijn vader weer missen en weg uit het super land Brazilië... Dus ik mocht een paar daagjes langer blijven  en tja, nu ben ik toch weer thuis.... Wat gaat de tijd snel.. Ik moest zo hard huilen toen ik thuis kwam! Het is hier bewolkt en het regent, terwijl het in Brazilië de hele week mooi weer is. Gelukkig heb ik de laatste dag nog even heerlijk op het strand gelopen en ben een beetje verbrand, maar dat is niet erg want hier is toch geen zon. Haha, sorry dat ik zo negatief ben, ik ben gewoon een beetje heel erg verdrietig. Jullie krijgen nog foto's te zien hoor, reken daar maar op! Ik ga nu weer verder met eh... mezelf proberen op te vrolijken met leuke braziliaanse liedjes, hahah.

See you soooon, xoxo Bibi

5 opmerkingen:

  1. Gevolgd via gfc, volg je terug? X

    http://likearolemodel.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is heel erg moeilijk om die knop om te draaien. Zoals ik al zei gaat dat niet in een keer. Probeer iedere dag eraan te denken dat je jezelf moet accepteren zoals je bent. Je zult zien dat je dan langzaam vooruit zult gaan, geloof me. Je bent ook nog jong, dus je hebt nog heel veel tijd om van die onzekerheid af te komen. Schrijf eens op een briefje wat je allemaal mooi vindt aan jezelf (zowel binnen- als buitenkant) en als je eens een off-day hebt, haal je die tevoorschijn. Nog een tip: Stel je loopt ergens en je hebt het gevoel dat mensen over je praten of je uitlachen. Gewoon doorlopen en glimlachen. Jij kent die meisjes niet en zij kennen jou niet. Ze kunnen niet over jou als persoon oordelen, want ze kennen jou niet persoonlijk, snap je? Stay strong & stay beautiful! :)

    Ik hoop dat ik je hier een beetje mee op de goede weg heb geholpen. Laat maar wat weten als je dit hebt gelezen! Als je nog verder wilt praten over dit onderwerp met me en je niet de hele tijd comments achter wilt laten, mag je me ook altijd mailen op stayandmakeitmine@hotmail.nl ♥

    Veel liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was het leuk in Brazilië? Ik snap dat het moeilijk is om weer terug te komen. Dat gevoel heb ik ook altijd een beetje als ik weer terug kom van Marokko (van mijn familie) en dan hier in het koude Nederland kom. Maar probeer te denken aan de leuke dingen die je hier hebt! Zoals vrienden en zo. En misschien ga je weer snel terug naar Brazilië!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Achjoh, ik vind het helemaal geen zeikverhaal! :)

    Ik maak altijd heel veel foto's en filmpjes in Marokko die ik thuis weer ga bekijken. Ik vind het zelf altijd heel moeilijk om daar weg te gaan, maar ik vind het vaak ook wel weer ergens fijn om naar huis te gaan. Want thuis heb je ook hele leuke dingen zoals je vrienden en misschien nog andere dingen. En ik denk altijd maar: ach, ik ga over een paar maandjes er weer heen, voordat ik het weet ben ik er weer terug. Behalve dat, heb ik heel soms wel eens met mijn familie contact via facebook. Zo spreek je ze toch weer! Het is gewoon best vervelend als je je familie niet zo vaak kunt zien, maar dat maakt het wel weer specialer als je ze wél ziet ;-)

    Liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hee,
    Sturen jullie binnenkort het mailtje met de antwoorden weer terug? Of zijn jullie nog niet klaar? @deblogvan

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie! xoxo