woensdag 8 augustus 2012

Review || Palmolive douchegels

Haay allemaal,

Ik was laatst in de Albert Heijn en toen zag ik een hele goede aanbieding namelijk: palmolive douchgels 2+1 gratis. Ik heb dus even een voorraadje aangelegd!


Van links naar rechts:
1. Thermal mineral massage 'Douchegel met Dode-zeezout & Aloƫ Vera extract'
2. Thermal turkish bath 'Douchegel met Klaproos- & Eucalyptusextracten'
3. Aroma therapy Absolute Relax 'Douchegel met essentiƫle olie van Ylang Ylang (??) & Lis-extract'

1. In deze douchegel zitten zachte scrubdeeltjes, hierdoor voelt je huid zeer zacht aan. De douchegel ruikt niet speciaal, hij ruikt gewoon naar zeep.

2. Dit is een hele basic douchegel die lekker ruikt en je lichaam goed reinigt. Hij ruikt een beetje naar douchegel 1 maar dan wel iets specialer.

3. Mijn favoriet! Gewoon simpel weg omdat deze heerlijk ruikt!! Hmmmm

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Als je ook gebruik wilt maken van deze aanbieding, hij geldt tot zondag!

xoxo Djoeke





1 opmerking:

Dankjewel voor je reactie! xoxo